Terug naar overzicht

Octopus staat altijd voor jullie klaar!

We bieden heel wat mogelijkheden aan om jullie wegwijs te maken in Octopus. Ook onze gevorderde Octopussers leren we graag nog wat bij!

Registreer jullie snel voor één van onze gratis webinars, of ga snuisteren tussen onze youtube filmpjes, boek een opleiding ter plaatse (tijdelijk niet beschikbaar) of vraag een schermovername aan als je gewoon even de oplossing niet kan vinden voor jouw probleem. Ons team helpt jou graag verder!

Wat is nu het verschil tussen een Webinar, een opleiding ter plaatse, een opleiding op afstand of een schermovername?

Octopus webinars

Jullie kunnen zich inschrijven voor verschillende Webinar onderwerpen op onze website.

Op de dag van de webinar log je je in via de link die je ontvangen hebt (één dag op voorhand en een half uur op voorhand).

Vervolgens geeft één van onze vertegenwoordigers afhankelijk van het onderwerp ongeveer een klein uurtje uitleg.
Als je tijdens de webinar praat kunnen we jou niet horen, dus stel je vragen gerust via de chat.
Na afloop van de webinar beantwoordt onze vertegenwoordiger zo concreet als mogelijk jullie vragen!
Soms is er ook een collega bij die meteen gelijktijdig de vragen uit de chat behandelt.

Een uurtje na de webinar ontvang je dan de opname via mail.

  • Op vaste tijdstippen
  • Online
  • In groep
  • Vragen stellen via chat
  • Opname beschikbaar
  • Gratis

Ik schrijf me in

Octopus opleiding ter plaatse (workshop)

Onze workshops vinden plaats te Gentbrugge, Turnhout, Leuven, Hasselt en Louvain-la-Neuve(FR) op dinsdagen van 14u tot 17u.

Deze drie uur durende opleiding richt zich op ondernemers die voor het eerst met Octopus moeten werken.
Aan de hand van praktische voorbeelden leer je met Octopus werken!

  • Vindt plaats op vaste tijdstippen (van 14u tot 17u op dinsdag)
  • Op locatie (Offline)
  • Praktijkgericht
  • In groep
  • Ruimte om specifieke vragen te stellen
  • Betalend

Opgelet wegens COVID-19 gaan deze opleidingen tijdelijk niet door!

Schermovername door onze supportdienst

Heb je een vraag voor onze supportdienst? Loop je even vast in het programma en vind je de oplossing niet onmiddellijk in onze handleiding of FAQ?

Dan kan je gemakkelijk een schermovername inplannen.

  • Vindt plaats op een moment dat u past
  • Online
  • Persoonlijk gesprek
  • Ruimte om vragen te stellen
  • Gratis
  • Geen opname mogelijk
Terug naar overzicht
Een opleiding op uw kantoor of een infosessie in uw school?