Waarom is mijn verzonden Peppol-factuur niet toegekomen bij mijn klant?

Controleer of het Peppol-ID van de klant correct is. Kijk in de Peppol Outbox of de verzending succesvol was. Octopus kan enkel garanderen dat het document is afgeleverd bij het ontvangende access point.

Behoort tot

Peppol

Vraag een gratis demo aan!

Voornaam *
Naam *
Ik ben een *
Naam bedrijf *
E-mailadres *
Telefoonnummer
Straat en nr. *
Postcode *
Woonplaats *
Hoe heb je Octopus leren kennen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

E-mailadres *
Voornaam *
Achternaam *
Bedrijfsnaam *
Woonplaats *
Mijn profiel is
Ja ik schrijf me in voor
Je kan je ieder moment uitschrijven, hiervoor klik je op de link in de footer van onze mails. Wens je meer informatie? bekijk onze privacy verklaring.
We gebruiken Mailerlite als marketing platform. Door je in te schrijven, ga je ermee akkoord dat jouw gegevens in mailerlite verwerkt zullen worden.