Integratie

Fid-manager

FID-Manager is een beheersoplossing ontwikkeld op maat voor accountancykantoren.

Over deze integratie

FID-Manager is een beheersoplossing ontwikkeld op maat voor accountancykantoren, met praktische functionaliteiten zoals de opvolging van wettelijke vervaltermijnen, digitalisatie van klantenfiches, archiveren van uw permanente dossiers, een efficiënte timesheet, zowel forfaitaire als regie-facturatie, beheer van formaliteiten omtrent de antiwitwaswet, UBO-Register,…

Om het administratief beheer van kantoren te vereenvoudigen, is er specifiek voor jouw beroep een oplossing ontwikkeld, namelijk FID-Manager.

  • Een permanent dossier
  • Met een conform anti-witwas beheer
  • Proactieve opvolging van de wettelijke vervaltermijnen (BTW, Ven. B., PB, Voorheffing, enz…)
  • In- & uitgaand mailbeheer
  • Overzichtelijke timesheet & facturatie
  • Volledige rapporten & analyses

Koppeling met Octopus

Facturen kan je van FID-Manager naar Octopus doorsturen via importbestanden (excel/csv)

Behoort ook tot de categorie

crm, facturatie, kantoorsoftware

Vraag een gratis demo aan!

Voornaam *
Naam *
Ik ben een *
Naam bedrijf *
E-mailadres *
Telefoonnummer
Straat en nr. *
Postcode *
Woonplaats *
Hoe heb je Octopus leren kennen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

E-mailadres *
Voornaam *
Achternaam *
Bedrijfsnaam *
Woonplaats *
Ja ik schrijf me in voor
Je kan je ieder moment uitschrijven, hiervoor klik je op de link in de footer van onze mails. Wens je meer informatie? bekijk onze privacy verklaring.
We gebruiken Mailchimp als marketing platform. Door je in te schrijven, ga je ermee akkoord dat jouw gegevens in mailchimp verwerkt zullen worden. Lees hier meer over Mailchimp's privacy practices.