Integratie

Simpla

Simpla is een online facturatiesysteem met heel veel mogelijkheden.

Over deze integratie

Simpla is snel en heel gemakkelijk te gebruiken voor de administratie van jouw zaak en biedt veel mogelijkheden aan zoals klantenbeheer, facturen maken, offertes, bestelbonnen, leveringsbonnen, elektronisch factureren, projectbeheer, tijdsregistratie, OCR, Projectbeheer, rapportering, taakopvolging, webshop, betalingen en nog veel meer.

  • Vereenvoudig jouw administratie van offerte naar bestelbon naar leveringsbon tot en met de factuur en betaling.
  • Simpla is 100% Belgisch en dus volledig op de Belgische wetgeving gericht.
  • Wij koppelen naadloos met jouw boekhouder.
  • Simpla is heel flexibel en kan volledig op maat van jouw onderneming aangepast worden.
  • 7 op 7 dagen ondersteuning inbegrepen.

Koppeling met Octopus

Simpla werkt volledig in de cloud en synchroniseert gegevens van klanten en leveranciers, zowel aankoop – als verkoopfacturen, financiële verrichtingen en documenten via API.

Behoort ook tot de categorie

api_koppeling, budgettering, crm, webshop, facturatie, kantoorsoftware, rapportering, stockbeheer

Vraag een gratis demo aan!

Voornaam *
Naam *
Ik ben een *
Naam bedrijf *
E-mailadres *
Telefoonnummer
Straat en nr. *
Postcode *
Woonplaats *
Hoe heb je Octopus leren kennen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

E-mailadres *
Voornaam *
Achternaam *
Bedrijfsnaam *
Woonplaats *
Ja ik schrijf me in voor
Je kan je ieder moment uitschrijven, hiervoor klik je op de link in de footer van onze mails. Wens je meer informatie? bekijk onze privacy verklaring.
We gebruiken Mailchimp als marketing platform. Door je in te schrijven, ga je ermee akkoord dat jouw gegevens in mailchimp verwerkt zullen worden. Lees hier meer over Mailchimp's privacy practices.