Beste klant,
We willen je graag informeren over een probleem dat is vastgesteld bij een externe e-mailprovider. Hoewel we de afgelopen weken actie hebben ondernomen om dit probleem op te lossen, kan het nog steeds voorkomen dat niet alle geforwarde e-mails correct in jouw mailsysteem worden verwerkt.
Om er zeker van te zijn dat alles naar behoren werkt, raden we je aan om je documenten die vanaf 1 november werden geforward even te controleren. Zo weet je zeker dat alle informatie correct is aangekomen.
Omdat onze provider (Microsoft) het niet toestaat dat we mails forwarden die al een keer zijn geforward, ontvangen deze verzenders de volgende NDR:
Uw bericht wordt geblokkeerd door een aangepaste e-mailstroomregel die is gemaakt door een beheerder in dekim.o365.onmicrosoft.com.
Transport rules loop count exceeded.
Wijzig het e-mailadres waarnaar je stuurt naar importbox@octopus.be en plaats het originele e-mailadres in het onderwerp van de mail.
Het origineel BCC-e-mailadres bevat de nodige informatie om de mail aan het juiste dossier toe te kennen.
Wanneer bijlagen via BCC doorgestuurd worden zal de verzender geen NDR ontvangen omdat het e-mailadres van de verzender ons onbekend is.
Stuur facturen niet door in BCC.
Wanneer je een specifieke distributiegroep hebt opgezet voor het automatisch doorsturen van jouw document, bestaat de kans dat het e-mailadres van jouw Octopus-mailbox niet opgenomen is in de e-mailheader.
Je maakt een distributiegroep ‘invoices company’ met als adres invoices@company.be
waarna je instelt dat dit doorgestuurd wordt naar ocr-008352-24@import.octopus.be
. In dit geval zal de mail dat Octopus ontvangt niet met ocr-008352-24@import.octopus.be
als bestemming hebben, maar echter nog steeds invoices@company.be
. Hierdoor kan Octopus deze mail niet toewijzen aan het correcte dossier.
Gebruik geen distributiegroep, maar maak een 'transport rule' zodat de mail doorgestuurd wordt naar importbox@octopus.be met ocr-008352-24@import.octopus.be in het onderwerp.