Via ons klantenportaal deel je veilig en efficiënt informatie met je boekhouder. Dit gestroomlijnde proces in het klantenportaal boekhoudsoftware​ minimaliseert fouten en verbetert de samenwerking.
Met onze facturatietool kan je foutloos, snel en eenvoudig facturen maken en beheren. Het klantenportaal boekhoudsoftware ​verzekert je van een gestroomlijnd en beveiligd facturatieproces. Perfect samenwerken met boekhouder. Besteed tijd aan wat echt telt, jouw bedrijf laten bloeien!
Leveranciersbeheer, helder en eenvoudig
Behoud de controle over jouw documenten
Verlies geen tijd meer met het uitzoeken van openstaande facturen. Met het klantenportaal boekhoudsoftware​ heb je altijd een duidelijk overzicht van welke leveranciers je nog moet betalen.
Automatiseer uitgaande betalingen
Vereenvoudig en bespaar
Groepeer jouw betalingen met de bankmodule en laad ze op in jouw banktoepassing. Factuur nog niet betaald? Dankzij onze QR-code kan je jouw aankoopfacturen betalen, wat het nog gemakkelijker maakt.
+ €5 per maand
Software moet niet duur zijn
10€ per maand
Eenvoudig en veilig facturen opmaken en verzenden via mail of Peppol
Documenten aanleveren aan jouw accountant
Overzicht openstaande en te betalen leveranciers en klanten
Automatische verwerking van verkoopfacturen en rekeninguittreksels
Het Octopus klantenportaal biedt ondernemers een gebruiksvriendelijke oplossing om digitaal samen te werken met hun boekhouder. Via dit platform kun je eenvoudig verkoopfacturen opmaken en verzenden, aankoopfacturen uploaden met OCR factuurverwerking, en je financieel overzicht behouden. Alles voor een digitale boekhouding.​
Dankzij de integratie met Peppol verstuur je elektronische facturen veilig en conform de regelgeving omtrent facturatie via Peppol. De optionele bankmodule boekhoudsoftware​ automatiseert je betalingsverkeer, waardoor je tijd bespaart en fouten minimaliseert.
Met het klantenportaal van Octopus heb je altijd en overal toegang tot je boekhouding, wat de samenwerking met je accountant aanzienlijk vereenvoudigt.