Octopus remote support
Schermovername enkel op voorstel van onze supportdienst
Soms is het makkelijker om even mee te kijken op uw scherm zodat wij u beter kunnen ondersteunen.
Meld dit eerst via “Help” > “Stel een vraag” in het Octopus-programma.
Onze supportdienst beoordeelt uw melding en beslist of een schermovername nodig is om u verder te helpen.

Neem altijd eerst contact op met onze support. Zij beoordelen of een schermovername nodig is om uw probleem verder op te lossen.
Pas nadat wij een schermovername hebben voorgesteld, kan u deze starten via onderstaande knop.
Zonder voorafgaand akkoord is het niet mogelijk om een schermovername op te starten.
Kenniscentrum
Octopus begeleidt je van bij de start
We vinden het belangrijk dat je zelfstandig in Octopus kan werken.
Daarom stellen we een reeks aan tools ter beschikking om onze kennis te delen.
Daarom stellen we een reeks aan tools ter beschikking om onze kennis te delen.