Octopus remote support

Schermovername enkel op voorstel van onze supportdienst

Soms is het makkelijker om even mee te kijken op uw scherm zodat wij u beter kunnen ondersteunen.

Meld dit eerst via “Help” > “Stel een vraag” in het Octopus-programma.

Onze supportdienst beoordeelt uw melding en beslist of een schermovername nodig is om u verder te helpen.

boekhoudsoftware voor scholen aanvragen

Neem altijd eerst contact op met onze support. Zij beoordelen of een schermovername nodig is om uw probleem verder op te lossen.

Pas nadat wij een schermovername hebben voorgesteld, kan u deze starten via onderstaande knop.

Zonder voorafgaand akkoord is het niet mogelijk om een schermovername op te starten.

 

kenniscentrum Octopus Accountancy Software

Kenniscentrum

Octopus begeleidt je van bij de start

We vinden het belangrijk dat je zelfstandig in Octopus kan werken.
Daarom stellen we een reeks aan tools ter beschikking om onze kennis te delen.

Vraag een gratis demo aan!

Voornaam *
Naam *
Ik ben een *
Naam bedrijf *
E-mailadres *
Telefoonnummer
Straat en nr. *
Postcode *
Woonplaats *
Hoe heb je Octopus leren kennen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

E-mailadres *
Voornaam *
Achternaam *
Bedrijfsnaam *
Woonplaats *
Ja ik schrijf me in voor
Je kan je ieder moment uitschrijven, hiervoor klik je op de link in de footer van onze mails. Wens je meer informatie? bekijk onze privacy verklaring.
We gebruiken Mailchimp als marketing platform. Door je in te schrijven, ga je ermee akkoord dat jouw gegevens in mailchimp verwerkt zullen worden. Lees hier meer over Mailchimp's privacy practices.