Terug naar overzicht

MYBREEX

Een facturatieprogramma waar ondernemers & boekhouders samenwerken.

MYBREEX is voor & door ondernemers. Ze maken het je echt gemakkelijk om jouw inkomende & uitgaande facturen en hun bijhorende betalingen te verwerken.

Geen moeilijke boekhoudtermen en alles eenvoudig automatiseren wat geautomatiseerd kan worden. Nadien wordt alles gestructureerd aan jouw boekhouder aangeleverd. Je bent tenslotte ondernemer en wenst de focus te bewaren op jouw corebusiness.

Breex klein logo

Algemene beschrijving

MYBREEX zal jouw administratie vereenvoudigen: alles is gecentraliseerd in 1 platform, hierdoor kan je

  • snel en efficiënt verkoopfacturen/offertes/bestelbonnen/leveringsbonnen/… aanmaken en versturen via peppol/mail/post naar jouw klanten
  • verkoopfacturen inscannen via onze multifunctional printer waarbij een OCR-tool al deze boekhoudkundige zaken automatisch zal detecteren en correct plaatsen zodat alles op een efficiënte manier in Octopus terechtkomt
  • in één oogopslag al jouw betalingen afgepunt zien van zowel verkoop- als aankoopfacturen

Daarbovenop biedt BREEW een professioneel multifunctional toestel aan die gelinkt staat met jouw MYBREEX facturatieplatform.

Dit alles staat in verbinding met jouw Octopus zodat je real-time altijd up-to-date bent van jouw cijfers.

Informatie over de koppeling met Octopus

De synchronisatie van relaties, aankoop – en verkoopfacturen en documenten verloopt geautomatiseerd via API.

Hoe de koppeling activeren?
Volg deze stappen.

Meer informatie

Terug naar overzicht