Terug naar overzicht

Ik ondervind een probleem met de installatie van Octopus

Je kan Octopus hier installeren. Voor meer informatie over hoe je Octopus kan installeren, ga naar onze FAQ pagina: Starten met Octopus

Ik heb Octopus geïnstalleerd maar de toepassing opent niet

Gelieve ons een mailtje te sturen (info@octopus.be) of een schermovername in te plannen via onze website, wij nemen graag je scherm eens over met Zoho om te kijken wat er juist mis gaat.

Ik vind Octopus niet terug op mijn bureaublad

Als Windows gebruiker kan je onderaan links in je taakbalk op het vergrootglas klikken en daar 'Octopus' in typen. Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de toepassing en klik op 'bestandslocatie openen'. Voor Mac zal je bovenaan rechts op het vergrootglas moeten klikken, hier typ je ook 'Octopus' in en met de rechtermuisknop klik je op 'open in finder'. Vervolgens klik je in de geopende map via de rechtermuisknop op 'snelkoppeling maken'.

De nieuwe versie wil niet installeren

Gelieve de nieuwste versie via onze website te installeren. Indien het op die manier nog steeds niet lukt dan mag je altijd contact opnemen op het nummer 09/311.00.90

Ik wil Octopus installeren op een server, hoe doe ik dat?

Installeer Octopus via deze link. Download vervolgens de applicatie op een schrijfbare en uitvoerbare plek voor alle gebruikers.

Terug naar overzicht