Alternatief BVBA
Algemene beschrijving
IVO ondersteunt boekhoudkantoren in hun verdere digitalisering van interne en externe processen door de ontwikkeling van 2 platformen: Sales2Cash en Time4Value.
Deze platformen zijn in het IVO-model geïntegreerd met verschillende andere tools zoals Octopus – Silverfin – FID-Manager.
De synchronisatie brengt vele voordelen met zich mee: dubbele en onnodige manuele input worden vermeden, het foutenpercentage daalt, er is een duidelijke rapportering, de efficiëntie stijgt en er komt meer tijd vrij voor zaken met meer toegevoegde waarde zoals advies.
Bovendien leveren wij de nodige support om jouw kantoor op een gestructureerde, gefaseerde en succesvolle manier verder te digitaliseren/transformeren zonder dat de dagdagelijkse activiteiten in het gedrang komen.
- Aankoop- en verkoopfacturen
- Dagdagelijkse digitalisatie en verwerking
- 100% herkenning met correcte BTW-boeking
- Koppeling van UBL’s met de boekingen
- Steeds een up-to-date situatie
- Verkoopfacturen
- Automatische verzending
- Geautomatiseerde en gestructureerde opvolgingsprocedure
- Snellere betaling op vervaldag
- Budgetneutraal
Informatie omtrent de koppeling met Octopus
Via een API-koppeling zorgen we ervoor dat de gegevens van Sales2Cash met Octopus gesynchroniseerd worden.
Bijvoorbeeld: Indien er manueel betalingen worden toegewezen aan een bepaalde factuur in Sales2Cash® dan wordt dit automatisch gecorrigeerd in Octopus.