Terug naar overzicht

MyBreex

Een facturatieprogramma waar ondernemers & boekhouders samenwerken.

MyBreex is voor & door ondernemers. Ze maken het u echt gemakkelijk omtrent de verwerking van uw inkomende & uitgaande facturatie en hun bijhorende betalingen.

Geen moeilijke boekhoudtermen en alles eenvoudig automatiseren wat geautomatiseerd kan worden. Nadien wordt alles gestructureerd aan uw boekhouder aangeleverd. U bent tenslotte ondernemer en wenst de focus te bewaren op uw corebusiness.

BREEX Work Smarter

Algemene beschrijving

MyBreex zal uw administratie vereenvoudigen door dat wij alles gaan centraliseren in het platform.

  • Snel en efficiënt verkoopfacturen/offertes/bestelbonnen/leveringsbonnen/… aanmaken en versturen via peppol/mail/post naar uw klanten.
  • Verkoop facturen inscannen via onze multifunctional printer waarbij een OCR tool al deze boekhoudkundige zaken automatisch zal detecteren en correct gaat plaatsen zodat alles op een efficiënte manier in Octopus zal terechtkomen.
  • Via tal van integraties kan u in één oogopslag al uw betalingen afgepunt zien worden van zowel uw verkoop- als aankoopfacturen.
  • Daarbovenop bieden wij samen met ons platform een professioneel multifunctional toestel aan die gelinkt staat met uw MyBreex facturatieplatform

Dit alles staat in verbinding met uw Octopus Online Boekhoudsoftware zodat u real-time altijd up-to-date bent van uw cijfers.

Informatie omtrent de koppeling met Octopus

De synchronisatie van relaties, aankoop – en verkoopfacturen en documenten verloopt geautomatiseerd via API.

Prijs

Contacteer Breex via de knop hieronder voor meer informatie over de prijzen.

Meer informatie

#Facturatie #e-facturatie #administratie #OCR scan & Herken #multifunctional printers #scanning

Terug naar overzicht