Terug naar overzicht

MyBreex

Een facturatieprogramma waar ondernemers & boekhouders samenwerken
MyBreex is voor & door ondernemers. Wij maken het u echt gemakkelijk omtrent de verwerking van uw inkomende & uitgaande facturatie en hun bijhorende betalingen. Geen moeilijke boekhoudtermen en alles eenvoudig automatiseren wat geautomatiseerd kan worden. Nadien wordt alles gestructureerd aan uw boekhouder aangeleverd.U bent tenslotte ondernemer en wenst de focus te bewaren op uw corebusiness.

Algemene beschrijving

MyBreex zal uw administratie vereenvoudigen door dat wij alles gaan centraliseren in het platform.
Snel en efficient verkoopfacturen/offertes/bestelbonnen/leveringsbonnen/… aanmaken en versturen via peppol/mail/post naar uw klanten.
Alsook verkoopsfacturen die u via onze multifunctional printer kan laten inscannen waarbij een OCR tool al deze boekhoudkundige zaken automatisch zal detecteren en correct gaat plaatsen zodat alles op een efficiente manier in Octopus zal terechtkomen.
Via tal van integraties zal u de mogelijkheid hebben om in één oogopslag al uw betalingen afgepunt te zien worden van zowel uw verkoop- als aankoopfacturen.
Daarbovenop bieden wij samen met ons platform een professioneel multifunctional toestel aan die gelinkt staat met uw MyBreex facturatieplatform.
Dit alles staat in verbinding met uw Octopus Online Boekhoudsoftware zodat u in real-time altijd up-to-date bent van uw cijfers.

Informatie omtrent de koppeling met Octopus

MyBreex is is cloud software dat gegevens van klanten en leveranciers, zowel aankoop – als verkoopfacturen en documenten synchroniseert via API.

Prijs

Contacteer Breex via de knop hieronder voor meer informatie over de prijzen!

Meer informatie

#Facturatie #e-facturatie #administratie #OCR scan & Herken #multifunctional printers #scanning

Terug naar overzicht