Terug naar overzicht

DeskManager

Algemene beschrijving

Met DeskManager beheert u uw artikelen, klanten, offertes, leveringsbons en facturen op een overzichtelijke en eenvoudige manier. Dankzij het gebruik van DeskManager is uw administratie in een mum van tijd gedaan. Met behulp van de optionele modules kunt u gebruik maken van stockbeheer, aankoopbeheer, prestaties en planningsmodule,...

Heeft uw dagelijkse werking nood aan automatisering op maat? Of heeft u graag een module die voor u uitgebreider en op maat is geschreven? Geen probleem, contacteer ons vrijblijvend en wij komen langs om uw vraag om te zetten in een duidelijke analyse. Uw op maat geschreven module of uitbreiding implementeren wij in DeskManager zodat U alles centraal kunt blijven beheren via de vertrouwde omgeving.

Als U voor DeskManager kiest, kiest U voor een partner waarbij eerlijkheid, duidelijkheid en transparante communicatie centraal staan. Elke klant mag zich aan een persoonlijke aanpak verwachten waarbij er wordt gestreefd naar een langetermijnrelatie.

Informatie omtrent de koppeling met Octopus

  • Link via API
  • Online Software
  • Klantgegevens, leveranciersgegevens, aankoopfacturen, verkoopfacturen worden doorgestuurd naar Octopus
  • Bij de opstart worden alle gegevens van Octopus (klantgegevens, leveranciersgegevens, rekeningnummers en btw-tarieven) overgezet naar DeskManager

Prijs

Vanaf €30

Meer informatie

#Offerte #Leveringsbon #Facturatie #CRM #Stockbeheer #prestaties #ERP #planning #aankoop

Terug naar overzicht