Fid-manager
Op maat ontwikkeld voor Belgische kantoren, FID-Manager is een beheersoplossing met tal van praktische functionaliteiten zoals de opvolging van wettelijke vervaltermijnen, digitalisatie van klantenfiches, archiveren van uw permanente dossiers, een efficiënte timesheet, zowel forfaitaire als regie-facturatie, beheer van formaliteiten omtrent de antiwitwaswet, UBO-Register,…
Algemene beschrijving
Om het administratief beheer van fiduciaires te vereenvoudigen, hebben wij specifiek voor uw beroep een oplossing ontwikkeld, met name FID-Manager.
- Een permanent dossier.
- Met een conform anti-witwas beheer.
- Proactieve opvolging van de wettelijke vervaltermijnen (BTW, Ven. B., PB, Voorheffing, enz...).
- Een gebruiksvriendelijk portaal voor uw klanten.
- In- & uitgaand mailbeheer.
- Overzichtelijke timesheet & facturatie.
- Volledige rapporten & analyses.
- ...
Informatie omtrent de koppeling met Octopus
Facturen kan je van FID-Manager naar Octopus doorsturen via importbestanden (excel/csv)
Prijs
Vanaf €75
#Facturatie #CRM #Tijdsregistratie #ERP #Dossieropvolging #Procesbeheer #E-facturatie #Takenopvolging #Antiwitwas #UBO-Register