Terug naar overzicht

Quadient

Quadient logo tagline RGB

Maak jouw bedrijf klaar voor de toekomst met Quadient Impress

Automatiseer documenten op één flexibel platform

Optimaliseer en stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen door werkstromen voor uitgaande documenten te automatiseren. Quadient Impress helpt kleine tot middelgrote bedrijven zoals dat van jou om processen te vereenvoudigen, werkingskosten te optimaliseren, documentintegriteit te verbeteren en de klant- en werknemerservaring te verbeteren. Jij en jouw werknemers kunnen zich zodoende richten op wat er het meeste toe doet.

Impress Automate

Automatiseer handmatige processen voor het maken, verspreiden en uitvoeren van cruciale klantcommunicaties zoals facturen, overzichten, meldingen en brieven. Stimuleer efficiëntie en betrokkenheid van werknemers door repetitieve handmatige taken, die jouw bedrijf kunnen blootstellen aan fouten en risico's, te elimineren. Met de dispatch optie kan je batch en ad-hoc documenten importeren in Impress vanaf elk business systeem dat u gebruikt.

Impress Distribute

Met Impress Distribute kan je eenvoudig jouw documenten verzenden. Afhankelijk van de wensen van de ontvanger selecteer je het juiste communicatiekanaal:
▪ Papier
▪ Digitaal
▪ Elektronisch

Laten we deze in detail bekijken:

Papier: hybrid mail

Wat als je jouw postprocessen helemaal kon elimineren? Onze unieke, (uitbestede) hybride (post)oplossing maakt de afleiding en het omslachtige proces van het printen en beheren van uitgaande post overbodig. Zo besparen werknemers tijd en krijg je de mogelijkheid om post in enkele klikken voor te bereiden en te verzenden, allemaal vanaf uw (thuis)bureau.

Digital: e-mail - portal - sms

Vervang traditionele papieren communicatie en stap over op digitale levering door documenten te verzenden via email of een webportal met jouw eigen logo. Met Impress Portal kan je veilig documenten leveren en jouw bedrijfsimago promoten via een kanaal dat de voorkeur van meer en meer klanten geniet. Klanten kunnen gemakkelijk en op elk moment huidige en vroegere communicatie raadplegen via jouw eigen “mijn omgeving”, waardoor er minder vragen zijn voor jouw klantenservice. Stuur een notificatie email of SMS om de ontvanger te informeren dat er een nieuw document is.

Elektronisch: EDI via bijvoorbeeld PEPPOL

Via Electronic Data Interchange (EDI) lever je documenten, zoals facturen, volledig elektronisch af. De ontvanger kan daardoor jouw documenten volledig automatisch importeren en verwerken. Voor zowel de ontvanger als jou als verzender een voordeel. Er zijn honderden EDI formaten in gebruiken, die Quadient ondersteunt. Een meest voorkomende, en door de (Europese) overheid geadviseerde formaat, is PEPPOL.

Bekijk de Customer case

Terug naar overzicht