Terug naar overzicht

Simpla - kleine prijs, grote service

Algemene beschrijving

Simpla is snel en heel gemakkelijk te gebruiken voor de administratie van uw zaak en biedt tal van mogelijkheden aan zoals klantenbeheer, facturen maken, offertes, bestelbonnen, leveringsbonnen, elektronisch factureren, projectbeheer, tijdsregistratie, OCR, Projectbeheer, rapportering, taakopvolging, webshop, betalingen en nog veel meer.

  • Vereenvoudig uw administratie van offerte naar bestelbon naar leveringsbon tot en met de factuur en betaling.
  • Simpla is 100% Belgisch en dus volledig op de Belgische wetgeving gericht.
  • Wij koppelen naadloos met uw boekhouder.
  • Simpla is heel flexibel en kan volledig op maat van uw onderneming aangepast worden.
  • 7 op 7 dagen ondersteuning inbegrepen.

Informatie omtrent de koppeling met Octopus

Simpla werkt volledig in de cloud en synchroniseert gegevens van klanten en leveranciers, zowel aankoop – als verkoopfacturen, financiële verrichtingen en documenten via API.

Prijs

€150 per jaar

Meer informatie

#Facturatie #CRM #Stockbeheer #Tijdsregistratie #Budgettering #Dossieropvolging #E-facturatie #E-mailtracking #Contactbeheer #E-commerce #Chat #cloud oplossing #OCR #Projectbeheer #Rapportering #Taakopvolging #Webshop #Betalingen

Terug naar overzicht